Музыка
Альбомы

Вы можете бесплатно скачать mp3 Cher Lloyd - Want U Back (feat. Snoop Dogg) в высоком качестве 320 kbit используйте кнопку скачать mp3

Cher Lloyd - Want U Back (feat. Snoop Dogg)

Скачать mp3 (8.76 Mb)



Текст песни Cher Lloyd - Want U Back (feat. Snoop Dogg)

[Intro: Cher Lloyd]
Uh!
Mmm, yeah
Lalalalalaaa (haha)
Uh!

[Verse 1: Cher Lloyd]
Uh! Hey, boy you never had much game
Thought I needed to upgrade
So I went and walked away - ay - ay (Uh!)
Now, I see you've been hanging out
With that other girl in town
Looking like a pair of clowns - owns -owns
Uh!

[Bridge 1: Cher Lloyd]
Remember all the things that you and I did first?
And now you doing them with her
Remember all the things that you and I did first?
You got me , got me like this (UH!)
And now your taking her to every restaurant?
And everywhere we went, COME ON!
And now your taking her to every restaurant?
You got me , got me like this

[Hook]
Boy, you can say anything you wanna
I don't give a shit, no one else can have you
I want you back , I want you back , want want you , want you back
I'd broken up thinking you'd be crying
Now I feel like shit looking at you flying
I want you back , I want you back , want want you , want you back

[Verse 2: Cher Lloyd]
Please this ain't even jealousy, she ain't got a thing on me
Tryin' rock them ugly , jeans jeans jeans
You , clearly didn't think this through , If what I've been told is true
You'd be crawling back like , boo , whoo , whoo

[Bridge 1 + Hook]

[Bridge 2: Cher Lloyd]
Ooooooh ,ooooooh ohh
I thought you'd still be mine
When I kissed you goodbye , uh-oh UH-OH
Ooooooh ,ooooooh ohh
And you might be with her
But I still had you first
Uh-oh UH-OH

[Verse 3: Snopp Dogg]
I was tryin to do what you said
I flew to the UK
But you said my game was fake like a toothpick
So I had to make some changes, rearrangements
I was living so wild and dangerous
Staying on a goal with a house full of strangers
I need to get you back, cause you know how my thang is
You know you had me first, so for better or worse
I could bubble your purse
Trouble and we up in reverse, yeah
I know that this is the truth
But you'll never find another like Snopp
So deal with it
You need me, I want you
Now I'm being real wit it
Sing to me, c'mon

[Hook: Cher Lloyd (Snoop Dogg)]
Boy, you can say anything you wanna
I don't give a shit, no one else can have you
I want you back, I want you back , want want you , want you back (wut, wut, wut)
I'd broken up thinking you'd be crying
Now I feel like shit looking at you flying (ha ha)
I want you back, I want you back , want want you , want you back]

[Outro]
UH!


Все материалы размещенные на сайте пренадлежат их владельцам и предоставляются исключительно в ознакомительных целях. Администрация ответственности за содержание материала не несет и убытки не возмещает. По истечении 24 часов материал должен быть удален с вашего компьютера.
Сайт управляется системой uCoz